Ik , Nelleke.

Hoi , ik ben 63 , sinds 3 jaar single, heb 3 kinderen , Almer - Marwin - en Nerissa. Ik ben gek op digi scrappen , soms maak ik scrap boeken , mag graag foto's maken van alles binnen en buiten huis en ook van de katten ,(hadden) er 3 , Bandit - Smokey - Mew. Bandit en Smokey zijn er helaas niet meer , waren op , we hebben Bandit in laten slapen op 15 juni 2016 , en Smokey op 5 juli 2016 , Bandit en Smokey zijn 17 jaar geworden. Je ziet Bandit op het kleine foto'tje hier onder samen met mij .Mew ons laatse poes hebben we in laten slapen in september 2017 , is ook 17 jaar geworden.Nerissa en ik hebben nu een nieuw katertje Jiggles genoemd.Is een kleine doerak,alle dagen erg druk , hihi, maar ook weer erg lief hoor. En sinds juli 2018 hebben we nu ook Gizmo , we zeggen altijd dat dit het kleine broertje van Jiggles is omdat ze precies het zelfde zijn behalve de kleur ogen, Jiggles groene en Gizmo bruin/oranje. Ze kunnen het samen zeer goed vinden en we hebben veel plezier met hun beiden.

zaterdag 19 september 2020

Sept. 2020 HSA DC Bravery

Sept. 2020 HSA DC Bravery
https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-BP-2008-186237
also seperate in the shop
shop link-https://digiscrap.shop/happyscraparts/bravery_bundle_882_2
also seperate in the shop
Sept. 2020 HSA DC Bravery
https://digiscrap.shop/happyscraparts

And here my page -Sept 2020 Bravery - Courage -...
made with the loving Sept. 2020-HSA_Bravery , thanks Eileen
font Augusta
shadowed a bit
Me and my doughter live on our own since Dec.1 2017.
After my devorce papers ready in March 2018 .
We feel so much better, I am happy, stronger and get along real good with my daughter...
En hier mijn lo -Sept 2020 Bravery - Courage -...
gemaakt met de mooie Sept. 2020-HSA_Bravery , bedankt Eileen Eileen
font Augusta
iets geschaduwd
Mijn dochter Nerissa en ik - Nelleke zijn samen verder gegaan sinds Dec.1 2017.
mijn echtscheidingspapieren waren pas klaar in maart 2018 .
Ik - wij voelen ons heel erg goed , geen stress meer en gelukkig nog steeds een goede omgang met mijn ex en haar vader
Sept,2020 Mask by Eileen
Here is my - Sept.2020 Mask-Loving flower...
Thanks for the mask Eileen
I used your loving HSA Bravery for Sept.2020
recolored the mask a bit
font-Broadway
shadowed
pict. free from Facebook
En deze lo is gemaakt voor allen die vechten tegen die rot ziekte , genoemd : Kanker...
Sept.2020-Be brave...
Ik heb/had op mijn koor 4 dames die hier tegen vechten , en 1 is ons al ontnomen dit jaar...
Zo deze lo is voor iedereen die vechten voor hun leven , Sterkte hier mee !
iets geschaduwd
Bedankt voor weer een mooie kit om mee te werken Eileen
mijn 1e lo  is gemaakt met de HSA_Bravery_FWP
Sept. 2020- Courage - My plane jump 2007
Toen ik 50 jaar werd in Maart 2007 kreeg ik een vliegtuigsprong op Texel van mijn kinderen en mijn inmiddels ex-man.
We leven gelukkig verder als vrienden voor bijna 3 jaren....
Die sprong was 1 van mijn wensen, een helicopter en ballon vlucht staan nog op mijn lijstje.
mijn eigen foto's
iets geschaduwd
font-Arial


Geen opmerkingen:

Een reactie posten