Ik , Nelleke.

Hoi , ik ben 63 , sinds 3 jaar single, heb 3 kinderen , Almer - Marwin - en Nerissa. Ik ben gek op digi scrappen , soms maak ik scrap boeken , mag graag foto's maken van alles binnen en buiten huis en ook van de katten ,(hadden) er 3 , Bandit - Smokey - Mew. Bandit en Smokey zijn er helaas niet meer , waren op , we hebben Bandit in laten slapen op 15 juni 2016 , en Smokey op 5 juli 2016 , Bandit en Smokey zijn 17 jaar geworden. Je ziet Bandit op het kleine foto'tje hier onder samen met mij .Mew ons laatse poes hebben we in laten slapen in september 2017 , is ook 17 jaar geworden.Nerissa en ik hebben nu een nieuw katertje Jiggles genoemd.Is een kleine doerak,alle dagen erg druk , hihi, maar ook weer erg lief hoor. En sinds juli 2018 hebben we nu ook Gizmo , we zeggen altijd dat dit het kleine broertje van Jiggles is omdat ze precies het zelfde zijn behalve de kleur ogen, Jiggles groene en Gizmo bruin/oranje. Ze kunnen het samen zeer goed vinden en we hebben veel plezier met hun beiden.

zondag 8 november 2020

Nov.2020-HSA_AutumnMovies

 Thanks for the loving kit to play with Eileen.

Nov.2020-HSA_AutumnMovies
shop link -https://digiscrap.shop/happyscraparts/autumn_movies_kit_971_2
also seperated in shop

Here is my page 1 :
Nov.2020 - Movienight's nostalgie
made with - Nov.2020-HSA_AutumnMovies
shop link -https://digiscrap.shop/happyscraparts/autumn_movies_kit_971_2
pict. free from Pinterest
shadowed a bit
Nice mask again Eileen, here's my mask -
Nov.2020 Sean Connery 1930-2020
slightly colored
font Arial-Narrow
pictures from Google
A great actor passed away, RIP Sean Connery agent 007
Used your nice new HSA_AutumnMovies
Nov.2020 Western-Cowboy Movies
Thanks for the loving kit to play with Eileen.
Here is my page 2:
Nov.2020 Western-Cowboy Movies
made with - Nov.2020-HSA_AutumnMovies
shop link -https://digiscrap.shop/happyscraparts/autumn_movies_kit_971_2
pict. free from Pinterest
shadowed a bit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten