Ik , Nelleke.

Hoi , ik ben 63 , sinds 3 jaar single, heb 3 kinderen , Almer - Marwin - en Nerissa. Ik ben gek op digi scrappen , soms maak ik scrap boeken , mag graag foto's maken van alles binnen en buiten huis en ook van de katten ,(hadden) er 3 , Bandit - Smokey - Mew. Bandit en Smokey zijn er helaas niet meer , waren op , we hebben Bandit in laten slapen op 15 juni 2016 , en Smokey op 5 juli 2016 , Bandit en Smokey zijn 17 jaar geworden. Je ziet Bandit op het kleine foto'tje hier onder samen met mij .Mew ons laatse poes hebben we in laten slapen in september 2017 , is ook 17 jaar geworden.Nerissa en ik hebben nu een nieuw katertje Jiggles genoemd.Is een kleine doerak,alle dagen erg druk , hihi, maar ook weer erg lief hoor. En sinds juli 2018 hebben we nu ook Gizmo , we zeggen altijd dat dit het kleine broertje van Jiggles is omdat ze precies het zelfde zijn behalve de kleur ogen, Jiggles groene en Gizmo bruin/oranje. Ze kunnen het samen zeer goed vinden en we hebben veel plezier met hun beiden.

zondag 15 november 2020

Oct-2020-HSA_AutumnStrol

Oct-2020-HSA_AutumnStrol
https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-BP-2010-187587
Hier mijn okt.2020 Mask - Jiggles
voor de mask wedstrijd
foto van Jiggles genomen achterhuis
ik heb Eileen haar mooie nieuwe :
Oct.2020 HSA Autumn Stroll gebruikt , bedankt Eileen
font - BellMT
iets geschaduwd
mijn 1e lo - Okt-2020 - De Waterpoort in Sneek

Kijk eens hoe mooi !
Met toestemming te gebruiken.
Deze foto gemaakt van de Waterpoort in Sneek door :
Fiona van Netten-Dijkstra bedankt.
font Arial-Arial black
Oct.2020 fly agaric or fly amanita

Kijk eens hoe mooi !
Met toestemming te gebruiken.
Deze foto gemaakt door mijn vriend Sake Visser ,
genomen van Facebook,gemaakt in het Waterloop bos ,
een week geleden van prachtige paddestoelen..
Bedankt Sake

Vliegenzwam ,
ook wel rood met witte stippen paddenstoel
in het engels Agaric / or Amanita muscaria,
commonly known as the fly agaric or fly amanita


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten